Run baby run!

… Omdat ik negen weken geleden ook niet gedacht had dat ik ooit 5 km zou kunnen hardlopen, en me dat nu wel lukt.
… Omdat je doelen beter volhoudt als je erover praat, schrijft, schreeuwt,…
… Omdat sociale controle bij mij echt ongelooflijk goed werkt.
… Omdat ik vier jaar blogde tussen mijn dertiende en zeventiende en het toen opeens opgaf.
… Omdat ik het soms wel eens mis.
… Omdat dit best spannend is.
… Omdat ik 7 september meeloop in de color run, dus het hardlopen minstens tot dan moet volhouden.
… Omdat de oefeningen die bij hardlopen horen absoluut niet op mijn prioriteitenlijstje staan.
… Omdat ik ze eigenlijk wel zou moeten doen.
… Omdat ik vanaf volgende week begin te trainen voor de 10 kilometer.
… Omdat ik in mijn achterhoofd nog grotere doelen heb die ik nog niet durf uit te spreken.
… Omdat ik 30 dagen minder suiker probeer te eten.

Daarom: welkom.

Geef een reactie

